مديريت منابع انسانی شرکت مهندسی و توسعه گاز ایران

pic

مديريت منابع انسانی

درباره مديريت

واحد م​​دیریت منابع انسانی از میان وظایف مختلف مدیریتی، مسئولیت کلیه فعالیت ها و خط مشی های مربوط به کارکنان سازمان را برعهده دارد.

مدیریت منابع انسانی شرکت مهندسی و توسعه گاز ایران با تکیه بر دانش، تجربیات و شایستگی پرسنل خود امیدوار است با فائق آمدن بر چالش ها و محدودیت های زیر:

 
pic
  • طبیعت موقتی پروژه ها
  • تغییر شرایط مراحل اجرای طرحها و تحولات ساختاری شدید
  • منع استخدام نیروی شایسته
  • بازنشستگی زود هنگام
  • منع انتقال نیروی ماهر به تهران
  • تحولات ناگهانی نظام حقوق و مزایا

همواره در مسیر سازمان و رفاه کارکنان و با عنایت به رسالت شرکت در تامین گاز و به حرکت در آوردن چرخ های عظیم صنعت و اقتصاد میهن اسلامی گام بردارد.

اهم وظایف

  • بررسي و تنظيم و تدوين اهداف، سياستها و مشي‌كلان نظام اداري شركت و ارائه پيشنهادهاي لازم به هيئت مديره.
  • مسئول طرح‌ريزي، بررسي و برآورد نيروي انساني مورد نياز، تقسيم وظائف اداري و تفويض اختيارات اداري به رؤساي تابعه و ارائه رهنمود جهت تسريع و بهبود فعاليتهاي محوله.
  • تهيه، تدوين و ابلاغ حدود اختيارات اداري مسئولين اجرائي واحدها و مديريتها، روساي امور اداري طرحها و پروژه‌ها پس از تصويب هيئت مديره.
  • برنامه‌ريزي، سازماندهي و هدايت كليه فعاليتهاي اداري و پرسنلي شركت در چهارچوب مقررات و روشهاي اداري و استخدامي و دستورالعملهاي مصوب.
  • نظارت دقيق و مستمر بر حسن اجراي خط‌مشي‌ها، مقررات آئين‌نامه‌ها و دستورالعمل‌هاي اداري و استخدامي و توجيه و تفسير آنها براي اركان تابعه شركت.
  • تهيه و تنظيم استراتژي و تدوين برنامه‌هاي كلان مديريت منابع انساني و بكارگيري نيروي انساني مورد نياز ضمن هماهنگي با مديريت برنامه‌ريزي و كنترل طرحها و پيشنهاد آن به مديرعامل با توجه به اهداف و موضوع فعاليت شركت و چگونگي استفاده از آن منابع به منظور ايجاد زمينه مناسب رشد و ارتقاء آنان در رشته تخصصي و انجام بهتر مأموريت‌هاي محوله
  • تائيد و تصويب كليه اسناد پرداخت و هزينه‌هاي اداري و پرسنلي و رفاهي كاركنان و خانواده بلافصل آنان
  • نظارت بر حسن ارائه خدمات اداري و اجتماعي و رفاهي كاركنان در سطح شركت و كنترل و تصويب اسناد پرداخت هزينه‌هاي جاري و سرمايه‌اي مربوطه.
  • برنامه‌ريزي كلان آموزشي در سطح شركت و نظارت بر حسن اجراي برنامه‌ها و دوره‌هاي آموزشي كاركنان (عمومي مديريت و سرپرستي، فني و تخصصي) و اعمال استراتژي مديريت نيروي انساني با استفاده از امكانات و تسهيلات آموزشي داخل و خارج.
  • حصول اطمينان از بررسيها و رسيدگي‌هاي مربوط به روابط كار و حل مشكلات و مددكاري اجتماعي كاركنان و تائيد گزارشات و فرمهاي مربوطه در ارائه رهنمود جهت حل و فصل روابط كار و بهبود محيط كار.
  • بررسي، پيگيري و اهتمام در رسيدگي به مسائل كاركنان حوزه مديريت در رابطه با مشكلات و كوشش در رفع نيازهاي آنان در قالب مقررات و روشهاي اداري.

واحدهاي زير مجموعه

برنامه‌ريزي و تامين نیروی انسانی - آموزش نيروي انساني- اموركاركنان- خدمات اداري و اجتماعي- روابط كار و مددكاري اجتماعي -